# Kladdkaka
DATUM: 2014-02-28 | TID: 10:06:00 | KATEGORI: Ätbart

GOD MORGON! Jag vaknade med världens mensvärk men jag tog mig ändå till jobbet. Sista dagen på månaden juu. För övrigt mår jag bra. Så himla skönt med fredag! Och skönt att det är ljust när man vaknar : ) Igår slängde jag ihop en kladdkaka som blev otroligt god trots att kanterna blev lite brända. Tror det är nå fel på vår ugn för jag har bränt en hel del på sista tiden trots att jag är noga med tiden och graderna.. Får nog sänka värmen nästa gång. Slängde även ihop favoritbrödet. Ikväll ska jag göra kubb som jag ska ta med till familjen imorgon då vi ska spendera dagen hos mormor ^^ Ikväll ser det ut att bli lugnt. Om värken ger med sig blir det ett pass på gymmet och sen serier och mys ♡ 
 
Recept på kladdkakan finns här
 

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Låter mysigt! Mums med kladdkaka!

DATUM: 2014-02-28 | TID: 14:00:36
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?