# LCHF Smörgåstårta
DATUM: 2014-02-22 | TID: 20:59:00 | KATEGORI: Recept LCHF

God kväll. Jag har haft en himla bra lördag. Skön sovmorgon (till 1O ungefär), god frukost, matshopping + dollar, lite fix och så har jag gjort en lchf smörgåstårta! Den blev inte direkt snygg men riktigt god! Är nog ännu godare imorgon då det fått gottat till sig i kylen ^^ Var meningen att jag skulle gör cheesecake idag också men det gör jag imorgon för nu är jag riktigt trött. Ikväll har vi även fått påhälsning av Emma och Fredrik samt tränat : ) P är iväg på filmkväll och jag tänkte ligga i soffan framför Grey's Anatomy och Game of Thrones ^^ Ska även kolla hur lång tid jag har kvar på abonnemanget (skulle gissa på någon månad kvar) då jag lyckats tappa telefonen i golvet (mer än en gång) och fått en spricka. Första telefonen nånsin som jag lyckats det med :p Anyways, verkar som att S5 släpps i slutet på februari så väntar nog tills den släpps i alla fall : )
 
 
Recept på brödet finns här
Första lagret än kalkonstrimlor, röd paprika, purjo och alpro soya
Andra lagret är hederlig räksallad
Tredje lagret är grädde, kaviar och ägg
På toppen är det Soya Supreme mjukost med persilja i samt
ägg, räkor, rom, kalkon och gurka. MEGANOM!

♥ SKRIVET AV Jen

Va duktig du e på o laga mat o baka!
Känner BARA folk med IPHONE som h<r spräckt skärm! Typ.. ALLA faktiskt, hehe. Jga själv har självklart Samsung o ingen jag känner med Samsung har eller har nånsing haft det så dte betyder ändå nåt ;) (eller så är re olika typ av personer som har iphone och olika typer som har Samsung kanske, hehe?) SKa du köpa S5 då?

DATUM: 2014-02-23 | TID: 18:12:01
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?