# ett två tre
DATUM: 2014-07-30 | TID: 08:52:12 | KATEGORI: Vardagligt

MORRN! Nedräkningen fortsätter :D Idag är det onsdag och jag är så jäkla trött. Ser verkligen fram emot att få semester. Dock blir det nog ingen sovmorgon i helgen eftersom jag vill vara på grönan vid öppningstid på söndag ; ) Igår var jag och min älskling ut till en badstrand. Var meningen att vi skulle hitta en udde där man såg ut emot havet men vi hittade den aldrig så då åkte vi till en badstrand istället : ) Där åt vi upp resten av ost och kexen och bara myste ^^ Ingen badning dock då det var kallt i vattnet och bara 2O grader ute :3
 
Bilderna är från lånemobilen
 

♥ SKRIVET AV Lillan och Jag

Sv: nä det är csn som har bestämt sig för att förstöra mitt pluggande till hösten! Men ska ringa dom idag och fråga va fan ja ska göra och om det går att fixa... Annars så kommer det bli väldigt fattigt i ca 2 år :/

DATUM: 2014-07-31 | TID: 09:16:05
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?