# Jag älskar frukost
DATUM: 2014-07-19 | TID: 10:44:04 | KATEGORI: Ätbart

Good morning! Vi vaknade vid 8 imorse och åt frukost för ett tag sen. Nu ska vi mumsa vattenmelon till serien Dominion. Senare idag ska jag förhoppningsvis träffa Jessica, gå till hälsokosten för lite pillerhandling och så tänkte jag hinna med ett träningspass med min älskling också : ) Enligt SMHI skulle det regna heeela dagen men just nu skiner solen och jag ser lite blått på den annars väldigt grå himlen. Bra dag helt klart! 
 
Blåbärssmoothie, vattenmelon, glutenfri hårdmacka med ägg och soygurt med boveteflingor och gojibär
 

♥ SKRIVET AV Jen

Man äter ju också med ögoat så det ser ju ännu godare ut om man lägger upp det så fint som du gjort här! =)

DATUM: 2014-07-19 | TID: 11:24:54
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se
♥ SKRIVET AV Jen

Svar: Nää tyvärr inte glutenfritt. Konstigt nog e det vetemjöl i (!) Men annars vetegluten och vetefibrer bl.a. lite dyra och egentligen lite onödigt men brukar unna mej ibland ändå för att de e lowcarb och om jag e sugen på tunnbröd. De e goda till tacos också eller som pizzadeg, men man kan ju istället bara göra en tacoSALLAD som jag gjorde o så slipper man ändå få i sig extra kcal o carbs fr brödet även om en tortilla bara ger 4g kolhydrater. Jag brukar mest äta de som tunnbröd med vanliga pålägg =)Jaa, nej, jag blev verkligen besviken asså! :( men ger den till min farmor som tur är ist för att behöva kasta! Jaa, fårost o halloumi kan du äta va?

DATUM: 2014-07-19 | TID: 13:04:54
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?