# Längtar
DATUM: 2014-07-03 | TID: 17:09:07 | KATEGORI: We♥It

I augusti har jag semester och det ska bli tokskönt. Min första betalda semester någonsin! Aaaah can't wait! Ganska många planer redan och det som bestämdes först är att jag ska ta med familjen på Gröna Lund. Flera år sen jag var där sist och jag ääälskar ju karuseller så det ska bli tokroligt :D Mamma ska få åka både Fritt Fall Tilt och Berg och dalbanan med mig ; ) Wiiiiee! Tycker ni om karuseller? ^^
 
Bild: weheartit.com

♥ SKRIVET AV Jen

Va flera år sen jag va på Grönan också! (eller nej nu ljög jag kom jag ju på haha!) va där förra sommarn med dåvarande jobbkompisarna och hade 5-kamp bara =) Men där för att åka grejer va däremot många år sen. Typ när min lillkusin var liten (och i år är hon 17, så..) men jag känner mej typ som en pensionär för med varje år som gått så har jag bara blibit mer o mer åksjuk så kan inte åka nåt längre :(

DATUM: 2014-07-03 | TID: 20:36:35
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se
♥ SKRIVET AV Jen

Javisst då! Och sommaren verkar vilja vara på min sida också!Äsch, såååå långt till aug e det ju inte, hehe, håll ut sista!! =)

Joo...det är ju det :( Och det blir ju allt vanligare tycker jag?! Jag tror att det beror på att nästan INGET numera är HELT ren, naturlig mat och typ nästan alla livsmedel numera genomgår kemiska processer för att hållbarheten ska vara längre, det ska både se ut och smaka bättre m.m. och då tillsätter de också färgämnen och andra tillsatser som vi inte är anpassade för och såklart då inte mår bra av och det är inte meningen att kroppen ska få i sig massa onaturliga onödiga grejer. Allt sånt hämnar också upptaget och innehållet av alla vitaminer och mineraler av livsmedlerna! :( Och har man då DESSUTOM redan andra födomsallergier och överkänslig mot gluten/mjölkprotein etc. så blir det ÄNNU en extra process som kroppen måste ta hand om vilket kräver mycket (onödig) energi! Jag tycker verkligen det är så synd att det ska vara tillsatser i nästan precis ALLT numera och att man måste ta vitamintillskott i pillerform bara för att näringsämnena och vitaminer/mineralerna är mindre i rena och bra livsmedel nu än för 100 år sen! Och även om man försöker att verkligen äta så rent som möjligt, ex ekologiskt eller mycket frukt o grönt eller va det nu kan vara, så är det nästan alltid besprutat ändå eller så vet man inte heller säkert att det inte tillsätter nåt som de ändå inte skriver ut på förpackningen. Och vem har tid att odla ALLT från grunden nuförtiden??

Förtroende för vården i Sverige är lika med NOLL från min sida med kan jag tala om!
hoppas du ändå kommer underfund med nån bra lösning. Lyssna ALLTID på din egen kropp!

DATUM: 2014-07-04 | TID: 11:16:44
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?