# Mist
DATUM: 2014-06-29 | TID: 12:15:03 | KATEGORI: Vardagligt

Hello! Var uppe redan vid halv 8 imorse för då skulle pojkvän iväg. Själv somnade jag om i soffan och sov till halv 11. Hade tvättid 11 nämligen och nu var jag ner för andra gången. Jag mår dåligt även idag. Tydligt tecken på att jag inte ska dricka alkohol :p Eller äta chips för den delen (tror det är en kombo som orsakat dagens dumma mage). Åt frukost för en stund sen och snart ska jag starta en diskmaskin sen gå och handla. 
 
För några månader sen (eller kanske snarare eller år sen :3) så köpte jag mineralfoundation och en make up store borste som jag hade tänk börja använda. Men det gjorde jag aldrig, och nu börjar jag få fet hy av min nuvarande så nu kände jag att det var dags, men då hittar jag varken mineralfoundation eller borsten någonstans?! Har verkligen letat överallt. Gick igenom hela badrumsskåpet igår, alla väskor, sminkväskor, garderoben.. Till och med tv-bänken. Hittar det inte någonstans. Buhuuu. En annan grej jag tappat bort är mitt Nike linne som är svart med rosa text. Haha jag orkar inte.. De enda jag kan tänka mig med det är att jag skulle ha glömt det på gymmet eller nå för det hittar jag inte heller någonstans :3
 
När jag gick igenom skåpet i badrummet så passade jag på att städa lite där också ^^
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?