# vår i luften
DATUM: 2015-02-11 | TID: 11:23:56 | KATEGORI: Vardagligt

HEEJ! Onsdag idag och jag är en riktig tröttis. Dels i kroppen sen gårdagens FitCamp pass (som gick bra ^^) och trött i huvudet pga för lite sömn :p Idag är det dock vilodag vilket ska bli skönt! Antingen så ska jag träffa en vän ikväll eller så ska jag ligga i soffan och kika på senaste Grey's Anatomy : ) Igår fick jag ett paket från HM också så ikväll tänkte jag visa vad jag fick ^^
 
Blommor is the shit :D
Imorse
 

♥ SKRIVET AV OLIVIA

Så duktig du är :D

sv: åh tack :D
kram♥

DATUM: 2015-02-11 | TID: 12:46:33
BLOGG/HEMSIDA: http://Olivialice.se
♥ SKRIVET AV Kajsa-Stina

Vad skönt att du har en vilodag idag så du kan ta igen dig och vila upp dig riktigt ordentligt så du är fit for fight till nästa träningspass :)

Så otroligt vacker himmel också! Helt magiskt♥
Många kramar♥

DATUM: 2015-02-11 | TID: 14:41:36
BLOGG/HEMSIDA: http://www.anorexinojag.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?