# 2015
DATUM: 2015-01-04 | TID: 22:26:33 | KATEGORI: Vardagligt

 
Precis som alla andra så har jag satt upp några mål som jag ska sträva efter 2015. 
 
Gå ner i vikt. I början av förra året så körde jag och sambon LCHF vilket inte alls fungerade med mjölkfri kost utan på sikt gick jag snarare upp i vikt. I år har jag istället dragit ner på kalorier och äter istället mer näringsriktig mat utan att utesluta någonting. Tror även att detta kommer hjälpa min kropp att bli friskare då jag varit mycket sjuk detta år, både med förkyldningar och magproblem. 
 
Spara pengar. Nånting som jag hittills varit ganska dålig och kan och vill bli mycket bättre på. 
 
Lära mig att sätta gränser. Detta är jag fortfarande dålig på även om det blivit bättre. Behöver bli bättre på detta, och även att sluta känna sånt ansvar för andra och att lära mig att sätta mig själv i första rummet oftare. 
 
Detta får mig inspirerad, för såhär vill jag inte se ut i sommar! Här åts det mycket skitmat tyvärr.., och magen mådde dåligt
 
 
 

♥ SKRIVET AV MATILDA

Spara pengar är ALLTID ett bra mål! Har gjort det i över ett år och jag älskar det, i början var det väldigt svårt men jag tror man lär sig med tiden :)

DATUM: 2015-01-05 | TID: 14:05:55
BLOGG/HEMSIDA: http://matildays.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?