# ännu en söndag
DATUM: 2015-01-11 | TID: 23:59:37 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Så var söndag kväll här, igen.. Vi klev upp vid 11 idag och efter frunch så klädde vi på oss rejält för en tur med fyrhjulingen men stoppades redan vid bilen för den startade inte :3 Efter starthjälp kom vi iväg till min sambos föräldrar där fyrhjulingen fanns men då startade inte den istället :p Häpp, inget åkande idag alltså. Ikväll har vi däremot hunnit med både nachos, tvättning, träning och jag har ställt i ordning morgondagens lunch (kyckling och omelett, nom!). Jobbar 9-17.30 till veckan, skönt! : ) Onsdag är jag ledig för då ska jag med sambon till Gävle ^^
 
Massa snööö ><
 

♥ SKRIVET AV Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag hade också velat ha snö ju!

Svar: Skickar men en massa snö till dig nu ;D
Caroline

DATUM: 2015-01-12 | TID: 15:14:29
BLOGG/HEMSIDA: http://patriciac.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?