i fas
DATUM: 2012-04-14 | TID: 12:15:59 | KATEGORI: New in

God förmiddag. Lördag och jag njuter av ledigheten och lugnet. Just lagt över massa kläder på FB köp och sälj. Skönt att rensa och det är ändå kläder som jag inte kan ha längre :} Lugnt med planer för dagen. Diskning, dammsugning och renbäddning av sängen. Bära ner vinterdäcken som fortfarande ligger bak i bilen. Känns lite ovant att jag faktiskt äger en bil. Försäkring var det första jag fixade efter det att jag kommit hem igår. Så antar att jag är i fas med allt. Mihi.
.
Ingen skönhet direkt men den är min alldeles egna ^^

♥ SKRIVET AV Cina

grattis till din bil :)

DATUM: 2012-04-14 | TID: 18:19:43
BLOGG/HEMSIDA: http://cina-cinasblogg.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?