# måndag och ny vecka
DATUM: 2015-03-09 | TID: 10:29:13 | KATEGORI: Vardagligt

Heej! Måndag och ny vecka och jag är himla trött. Igår somnade jag med blött oborstat hår :3 Var SÅ fin i håret imorse :p Känns bra med ny vecka och bra vanor igen. Har blivit mycket av det goda i Sthlm så magen är glad över att vara på hemmaplan igen. Idag körde jag blåbär och hallonsmoothie till frukost och vanlig shake till lunch. Ikväll blir det lite städning och träning om jag orkar ; ) Angående min väska så återfanns den aldrig på tunnelbanan, däremot finns det en chans att någon vänlig själ har lämnat in den till antingen hittegodsavdelningen eller till någon spärrvakt. Imorgon eftermiddag ska jag ringa till hittegodsavdelningen och fråga, tog några dagar för dem att sortera och registrera allt som kom in. Håller tummarna att jag återfår min väska!! 
 
Bild från i lördags innan vi var ute och åt middag
 

♥ SKRIVET AV Jen

Åååh va fin i håret!!
Du passar jättebra i så långt hår!!! =)

DATUM: 2015-03-10 | TID: 19:27:00
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?