# söndag
DATUM: 2015-03-08 | TID: 22:14:14 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Vi kom hem med bussen vid 9 ikväll och nu sitter jag nyduschad i soffan under en filt. En liten tripp till coop har vi hunnit med också. Blir lugnt resten av kvällen, äta något och kolla på Helix : ) Vi tog en sovmorgon imorse och klev inte upp förrän vid halv 11 ^^ Vid 11 åt vi frukost och jag njöt vekligen. Dom har så himla mycket gott på deras frukostbuffé (dom har vunnit pris för den!) och massor för en allergiker som mig också : ) Efter frukosten packade vi ihop våra grejer och sen drog vi ut på stan en sväng. Så himla underbart väder! Var typ 13 plusgrader och sooool! Lite mer shopping för min del samt några presenter till mormor som fyller år till veckan : ) Hann även träffa familjen en sväng. Vid tre drog vi oss mot hotellet igen, vi valde att checka ut vid 16 (man kan checka ut så sent som kl 18) och då köpte vi mat på centralen och gick till bussen som gick vid 17 : ) UNDERBAR HELG! 
 
 

♥ SKRIVET AV MATILDA ROSQVIST

Mumma! :D

DATUM: 2015-03-08 | TID: 22:39:09
BLOGG/HEMSIDA: http://matildays.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?