m å n d a g
DATUM: 2012-04-23 | TID: 09:54:02 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Va härligt med måndag känner jag! Riktigt pepp. Igår kände jag mig tjock och ful och på riktigt så har jag gått upp två kilo. Så ovärt. Okej två kilo är väl inte så väldans mycket men ändå. Så nu blir det hårdträning och mer koll på maten igen. Ska nog börja med min kötbullochäggdiet igen, den var ju väldigt effektiv om inte annat. Det värsta med allt skit jag ätit är att jag mår så dåligt efteråt, magen tar verkligen stryk och det är det aldrig värt. Så därför är detta en bra måndag. Jag är pepp! Sen fick jag vakna upp med min fina pojkvän också, alltid lika härligt ♥

♥ SKRIVET AV e v e l i n a

frågestund på bloggen!

skulle vara jättesnällt om du tog någon minut eller två att fråga något! tack :)

DATUM: 2012-04-23 | TID: 12:34:15
BLOGG/HEMSIDA: http://evelinaflod.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Sanna ;D

Hoppas det går bra! ;)

DATUM: 2012-04-23 | TID: 20:37:32
BLOGG/HEMSIDA: http://handlingar.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Mikaela

Sluta, du är jättefin :)

DATUM: 2012-04-24 | TID: 08:08:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?