short update
DATUM: 2012-04-10 | TID: 22:59:26 | KATEGORI: Film/Musik/Bok

God kväll. Filmen var bra men kunde väl inte riktigt mäta sig med de äldre filmerna :} Trevligt sällskap och efter bion hängde vi hos mig en sväng. Sen dess har jag städat upp här, diskat och sorterat tvätt inför morgondagens tvättid. Blir bara uppe en liten stund till för är så sjukt trött. Slutade med att jag jobbade över 90 minuter och fick springa till bion, haha. Popcorn är fin middag. Bara att peppa för ännu en arbetsdag imorgon. Skönt som fasen med onsdag i alla fall. Dessutom är kvällsmys inplanerad ♥ Snart helg eheheheh. Puss på det.
.

bild från google bildsök

♥ SKRIVET AV v

åh den vill jag se!!

DATUM: 2012-04-11 | TID: 23:49:48
BLOGG/HEMSIDA: http://vendelasonly.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?