sssöndag
DATUM: 2012-04-08 | TID: 10:22:42 | KATEGORI: Vardagligt

GOD MORGON! Vet ni hur awesome det känns att vara ledig både idag och imorgon? GRYMT! Jag vaknade för en timme sen ungefär och sen dess har jag pratat lite i telefon och planerat frukost. Ska strax äta. Gårdagskvällen fick en helomvändning och slutade med att jag drack drinkar med Fia och Jessica. Mycket trevligt men var tråkig och drog redan innan 11. Men idag är huvudvärken helt borta! Hoppas den inte letar sig tillbaka nånsin. Aldrig. Ever. Tungt att vara koffeinberoende ;3 Planerna för dagen är i alla fall diskning, plock, varv runt sjön och Pace. Får se i vilken ordning det blir, vi börjar med frukost. Sen i eftermiddag får jag besök och då blir det middag och mys ♥
.

♥ SKRIVET AV kajsa

Tjena! Kolla gärna in min blogg! Skriver mycket om humor, så är du en rolig brud är nog min blogg nåt att kolla in!! www.kajsasandberg.webblogg.se

DATUM: 2012-04-08 | TID: 15:33:20
BLOGG/HEMSIDA: http://kajsasandberg.webblogg.se/
♥ SKRIVET AV fia

kul att du kom förbi iaf!:)

DATUM: 2012-04-08 | TID: 19:29:23



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?