tisdagskvällis
DATUM: 2012-08-21 | TID: 22:27:13 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jessica åkte för en stund sen och jag ska ta tag i diskberget. Usch. Diskmaskin som gäller om jag slipper arbetslösheten. Nåja. Vi såg först The Mentalist och sen Svenska hollywoodfruar. Haha. Efter disken blir det läggdags för jag är galet trött. Onsdag imorgon, härligt! Längtar till kvällen då jag får träffa fina pojkvännen igen ♥ Löning på fredag också, spännande att se vad slutlönen hamnar på. Höhö. Disken vare ja. Tjing!
.
En Caroline

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Haha ja visst då, kaniner är rätt söta djur ibland ;P

DATUM: 2012-08-21 | TID: 23:14:45
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?