Torsdag
DATUM: 2012-08-09 | TID: 13:45:00 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag fnuler på i vanlig ordning, är på jobbet och jobber på. Trött och har haft ont i magen från och till hela veckan. Skitmage. Huvudet på det men för den krävs nog mindre stress och mer sömn, eheh. Fått svar om bilen idag också. Var ju inte pumpen det var fel på och tur i oturen så hade dom ändå skickat helt fel produkt så den skall tillbaka bums. Min bil går för tillfället men har bestämt mig för att sälja den och köpa en dyrare, förhoppningsvis bättre bil. Kommer behöva en bil oavsett vad jag ska göra efter augusti så.. Blir nog till att lämna in den i bjuråker och kolla vad dom har att erbjuda där.. För övrigt så blir det mys med pojkvän ikväll sen kommer jag inte se honom på några dagar. Imorgon kväll är en date med Jessica inplanerad, det ser jag fram emot! :) Dags att gå på lunch nu, lax igen, mums ^^
.
Två bilder från mobilen

♥ SKRIVET AV Anonym

Var med och bli dagens awesome på min blogg, jag väljer ut en ikväll, skulle vara jätte kul om du kunde vara med:)

DATUM: 2012-08-09 | TID: 19:20:47
BLOGG/HEMSIDA: http://sandrachamoun.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?