Wednesday
DATUM: 2012-08-15 | TID: 07:53:00 | KATEGORI: Vardagligt

Morrn! Jag är om möjligt tröttare idag än föregående mornar när jag sovit 5 timmar. Haha. Inatt blev det ca 9 timmar men vaknade en sväng vid halv 6 eftersom jag är van att kliva upp då. Hungrig var jag också. Dock glömde jag bort att handla igår så det fick bli en macka till frukost. Tur dom serverar frukost på jobbet idag :) Mackan är iaf just uppäten och nu ska jag fixa barret. Härligt med onsdag så jag får åka till min kära igen vid 1810 ♥
.
Dimmigt idag. Hade hoppats på samma väder som igår..

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Oj vad grått det var i ljusdal :O hemma hos mamma skiner solen ^^

DATUM: 2012-08-15 | TID: 09:56:09
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?