1:a advent
DATUM: 2012-12-02 | TID: 16:43:39 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Åter igen på jobbet. Vi har typ vilat hela dagen. Blev himla sent inatt/imorse. Men det gick bra att träna iaf. Har tagit hand om tvätten men annars har det varit lugnt. Är på jobbet nu. Börjar redan bli hungrig eftersom jag inte åt någon lunch idag. Har i alla fall med mig lussebullar och lite frukt, sen tänkte jag köpa middag på snabbt och gott ^^ Inte ofta jag äter utemat så ikväll tänkte jag unna mig :) Jobbar sista dagen idag sen är jag ledig i hela 9 dagar ^^ Dock tråkigt att jag inte kunde hänga med pojkvän ikväll men ser ut som att jag åker dit på tisdag såvida dom inte slutar tidigare ^^
 
En bild från imorse

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; tack ^^ det är så skönt att ha en mobil med bra kamera...På iphonen jag hade så var det bara 3 eller 5 megapixel och den tog skit dåliga bilder...

DATUM: 2012-12-02 | TID: 18:11:56
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?