Fjärde advent
DATUM: 2012-12-23 | TID: 18:15:20 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag ligger död i soffan, så jäkla trött, och illamående! Kycklingkebabtallrik var minsann ingen bra idé.. Hua.. Vi började vår dag med mys i soffan framför Nu är det jul igen. Jag ser den varje år ^^ Efter det slog vi in lite julklappar, förberedde en julkorg till min familj sen var vi på lite affärer. Efter det gav vi oss ut för att leta en julgran size xxs. Plumsade i snö upp till magen i uppförsbacke. Tålamodet sjönk men efter ett tag hittade vi en söt liten gran. Den ligger dock i badkaren än, vågade inte gå ner i källaren själv ;3 Tur pojkvän kommer senare ikväll. Träningen igår gick förresten riktigt bra och jag har finfin träningsvärk idag! Särskilt i bröstpartiet. Ojoj. Städning står på kvällens schema men helst av allt hade jag bara sovit nu.. Hörs!
 
Snyggt träningslinne som jag fick av moster i julklapp ^^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?