God Jul!
DATUM: 2012-12-24 | TID: 14:48:42 | KATEGORI: Vardagligt

GOD JUL! Jag väntar på att Tom ska bli klar så vi kan åka till mormor och morfar. Tror resterande i familjen redan är där ^^ Morgonen började med lite mys med min älskade. Vi fick ett presentkort på Romeska av min familj ^^ Sen åkte han hem till sin familj och då satte jag igång med lite sista-minuten-bak. Mamma beställde saffransmuffins med mandelmassa och mormor beställde hasselnötstryffel ^^ Har även fått upp granen men vet inte om jag vågar visa någon bild, den är jättesné :D Nåja, den har sin charm. Har även öppnat alla mjuka paket som jag fått av min moster, hihi. Har bla på mig ett par hello kitty strumpor nu ^^ Bilder kommer senare. Kommer uppdatera mer på instagram idag så följ mig där vettja! Caloriine heter jag. Puss på er!
 
Bild: weheartit.com




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?