Lördag
DATUM: 2012-12-22 | TID: 13:58:06 | KATEGORI: New in

Halloj. Pojkvän åkte för ett tag sen och jag parkerade röven i soffan, men bara för en liten stund. Ska snart sminka mig sen iväg ut på köpingen. Ska inhandla sista julklappen åt pojkvän, köpa en julpåse till hans familj samt köpa innehåll till två julkorgar. Antar att jag får stångas med alla andra som ska handla på coop två dagar innan julafton :3 Lite städning och disk efter turen på köpingen och ikväll tror jag att jag ska träffa Emma ^^ Ikväll sent kommer pojkvän för imorgon ska vi ha mysmorgon :)
 
Lite av shoppingen ^^
Två baslinnen från Gina | Linne från BikBok | Pyjamas från HM | Halsduk från BikBok | Träningsbyxor från Stadium.
Utöver detta och ett torrschampoo så köpte jag en hel del julklappar ;)

♥ SKRIVET AV Sofie

Åhh Bambi :D

DATUM: 2012-12-27 | TID: 21:26:34
BLOGG/HEMSIDA: http://themusicneverstops.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?