Lugna gatan
DATUM: 2012-12-12 | TID: 19:12:34 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Sitter på jobbet nu och segar. Lugna gatan. Har just beställt julklappar från två hemsidor, bland annat från hm. Kanske slank ner en kjol till mig själv i varukorgen också ^^ Har även beställt ett skal till nya telefonen från fyndiq. 79 ink frakt och då fick man med ett displayskydd också :) Kom på att jag läre sälja/ge bort skalen som jag har till min nuvarande telefon också. Har ju ett med rosa glitter och en plånboksliknande. Ingen meningen att skicka med det till telefonens nya ägare då det är en han :D Måste fnula på ett ny bloggdesign åh. Den jag har nu är så somrig. 
 
Bild: weheartit.com

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; du får den säkert innan helgen ^^

Händer i jul då? några speciella planer :)

DATUM: 2012-12-12 | TID: 19:43:14
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; aha okej ^^ Blir hybo på dagen på julafton och sen på kvällen så åker vi hem till mina föräldrar! Min familj är jätte splittrad i år när det gäller julafton så :( Så kommer bara träffa mina föräldrar och brorsan med hans familj....

DATUM: 2012-12-12 | TID: 19:48:57
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Det är smart att beställa från internet, det gör jag själv :) Det kan vara lätt att bli uppstressad när man måste bege sig ut för julklappssökande...

DATUM: 2012-12-12 | TID: 21:45:41
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?