Mål och lite annat
DATUM: 2012-12-30 | TID: 13:30:39 | KATEGORI: Vardagligt

God förmiddag! Jag vaknade för ett tag sen av världens värk i ryggen. Jäkla skitsäng. Nu ligger jag i soffan och ska snart duscha. Det blev sent inatt igen. Gymmade till en halv 3 (gick riktigt bra!) och på vägen hem mötte vi en av dom som jobbar på järnvägs, han blev lite chockad över att vi kom ut från gymmet den tiden på dygnet ^^ Väl hemma satt pwo:n fortfarande i så då tog jag tillfället i akt att vika lite kläder och städa upp här hemma, sen la vi oss. Näst sista dagen på året idag och jag klurar på vilka mål jag ska sätta för 2013. Några är ju självklara och några är nya. Funderar även på att köra en sockerfri månad nu i januari. Men det är ju så svårt :3 Särskilt om inte pojkvän är på. Får tjata lite ^^ Jag har ett störigt sockersug varje gång jag ätit någonting och det är så drygt. Nej nu läre jag duscha sen fixa brunch, jobbar sista passet idag sen väntar en veckas ledighet!
 
Bild: weheartit.com

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: En sockerfri månad lät ju himla bra, men hur sjutton lyckas man? Det är ju socker i precis allting om man börjar läsa.. Så vad äter man? ^^,

DATUM: 2012-12-30 | TID: 17:44:17
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?