Monday
DATUM: 2012-12-10 | TID: 13:40:50 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Måndag idag och jag njuter fortfarande av ledigheten. Börjar jobba först på onsdag och då jobbar jag två dagar sen är jag ledig igen ^^ Idag har vi mest tagit det lugnt. Ätit frukost, lunch och varit ute på köpingen en sväng. Jag har hittat julklappar både till mig själv och till mamma. Dock måste jag fundera lite till ^^ Nu ska jag snart starta igång tvättmaskinerna. Har hur mycket tvätt som helst. Till middag tänkte jag göra hemmagjord mos och stekt kycklingkorv. Första gången i denna lägenhet ^^ Nedan ser ni en bild från julmarknaden och en bild på lasagnen. På marknaden träffade vi på en massa släktingar, lullade runt och jag köpte getost. Mums! Lasagnen blev god och krämig men nästa gång får jag inte vara lika försiktig med kryddningen ^^
 

♥ SKRIVET AV J

Oj! Det var på gränsen med lasagnen där ;)

DATUM: 2012-12-10 | TID: 14:28:20



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?