Mot helgen!
DATUM: 2012-12-13 | TID: 12:39:27 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj halloj. Jag är asets trött idag. Blev himla sent med träningen igår. Kom hem efter två någon gång. Somnade vid 3 men var upp VARJE timme för att kissa. Baaah. Klev upp vid halv 9 eftersom pojkvän skulle iväg och handla med sin familj. Och efter det råkade jag somna i soffan och vaknade inte förrän han ringde vid halv 12. Oops :3 Nu har jag duschat och städat upp här hemma. Ska strax ta tag i barret sen ska jag gå till ams en sväng och prata. Därefter handling. Förberedning av fruktsallad, lunch och middag. Tänkte göra chili con carne. 15.30 ska jag vara på möte på jobbet sen börjar jag jobba vid 16. Japp, så ser min dag ut i runda slängar ^^ Hoppas telefonen kommer idag också, dock hörde jag att posten hade mycket problem nu i och med snön (otippat) så jag håller inte andan direkt.
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Härlig himmel!

SV: Ja har man smilegropar så är det himla fint med piercingar där! :)
Jaha vad roligt, visst har du velat göra det ett tag nu? :)

DATUM: 2012-12-13 | TID: 22:03:22
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?