Update
DATUM: 2012-12-13 | TID: 19:12:43 | KATEGORI: Vardagligt

Hallå. Sitter på jobbet nu, just ätit fruktsallad. Kollar på Gossip Girl ^^ Fick min nya mobil idag! Väldigt glad tjej sprang ner på coop efter att avin dimpt ner i brevlådan. Jag som väntat som en hispig på sms från posten. Moha. Efter lite pill och chatt med halebop så fungerar allt och jag är meeer än nöjd. Många förbättringar! Och den är helsvart! På bilden var den mörkblå så det var riktigt bra! Dock har jag inget skal än vilket är lite ovant. Annars idag så blev det lite julklappshandling. Två stycken till min moster och så hittade jag en till pojkvän som jag tänkte köpa till helgen :) Så himla roligt att handla julklappar ju! Blev även en liten tidig julklapp till mig själv, en slät silverring from Guldfynd by Kenza. Egentligen ville jag ha flera flera stycken men jag fick allt nöja mig ^^ Nu ska jag fortsätta här. Ikväll peppar vi än en gång för träning! Woop woop!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?