@ work
DATUM: 2012-12-17 | TID: 16:40:04 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Måndag idag. Helt virrig på dagarna när man jobbar helg + att pojkvän är hemma. Men ingenting jag klagar på direkt ^^ Vi la oss inte förrän efter 4 imorse, så vi var himla sega imorse och sov till 12 ungefär. Och jag hade sån träningsvärk när jag vaknade.. Hann med frukost, lite snabbstädning och handling efter det sen kom min fina moster på besök :) Hon ska bo hos mig några dagar ^^ Synd att jag jobbar men bra att jag iaf jobbar kvällstid ^^ Vi hann med sen lunch tillsammans och nu sitter jag på jobbet. Planerar lite inför torsdagens brunch. Som det ser ut nu så tänkte jag göra ris ala malta, julbröd, saffransmuffins med mandelmassa, knäck, saffransbiscotti, mozartkulor och hasselnötstryffel. De flesta recepten kommer från denna underbara blogg. Hon bakar socker- och glutenfria recept ^^ Dock kör jag vanligt socker. De mesta julgodis kan jag nog slänga ihop imorgon och på onsdag tänkte jag göra ris ala maltan, och på torsdag muffinsen. Åh, det ska bli så mysigt! ^^
 
Bild från google bildsök

♥ SKRIVET AV J

" saffransmuffins med mandelmassa, knäck, mozartkulor och hasselnötstryffel."
Ahhhh,men jag tror jag dör!!! GOTT!

DATUM: 2012-12-17 | TID: 18:00:04
♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman - 1+1 = 3

Gud vad du ska baka då :O Hoppas ni får det mysigt ^^

DATUM: 2012-12-19 | TID: 10:42:22
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?