lördag
DATUM: 2012-02-18 | TID: 17:39:21 | KATEGORI: Film/Musik/Bok

Hej hopp. Här har det varit tyst och med all rätt för jag har mått allt annat än bra. Är fortfarande väldigt dålig men förhoppningsvis på bättringsvägen. Legat i soffan hela gårdagen och hela denna dag. Blöh. Annars är det bra. Hade fint sällskap igår kväll med hemmagjord pizza och kärleksmumsmuffins som jag bakat samt filmen Armageddon. Den var riktigt bra! Nu väntar jag på att få hem lite Harry Potter filmer och även Underworld - Evolution. Har hört mycket bra om de sistnämnda och Harry potter filmerna kan man aldrig se för många gånger :} Önskar dock att jag hade en hdmi kabel men äh, kan se filmen på datorn också, är för lat för att gå upp till datorn för att pausa varje gång om jag kopplar den till tv:n. Haha. Får myssällskap även ikväll, thats whats keeps me going for now.. PUSS
.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?