lördag - söndag
DATUM: 2012-02-26 | TID: 08:46:17 | KATEGORI:

GOD MORGON! Jag har varit vaken sen halv 8 ungefär och sen dess har jag slängt in tvätt i två maskiner och ätit frukost. Jag och S var i sundsvall hela dagen igår. Standard med ikeafrukost, ikealunch, fika på waynes coffee och shopping. Dock ångrar jag att jag inte den köpta hårddisken som jag hittade på media markt. Nåja. Dröjer nog inte alltför länge innan vi åker dit igen har jag en känsla av ;} Vi kom hem vid halv 8 igår och då käkade vi glass och såg fortsättningen på Cold Mountain sen somnade vi i soffan. Nu står diskberget sen i fredags och ropar på mig och efter det ska jag packa upp grejerna sen igår, fortsätta tvätta och stäääda. Underbart med finväder!
.
Vi gillar mjölkfri kladdkaka

♥ SKRIVET AV hanna ♡

allt härligt med dig idag då? :) kram

DATUM: 2012-02-26 | TID: 10:14:22
BLOGG/HEMSIDA: http://heaa.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?