My sunday evening
DATUM: 2012-02-26 | TID: 21:38:07 | KATEGORI:

Ojoj, börjar bli riktigt trött känner jag. Ska bli såå skönt att få lägga sig i en nybäddad säng, i en ren lägenhet. Aahh Sen sist så har jag först haft besök av Sara och Tommy, riktigt trevligt :} Därefter fick jag besök av Anna-Maria och vi käkade toast och sen chokladmuffin till efterrätt. (Skämmes på denna onyttiga helg..) sen kom även Henke förbi med ett tangentbord. Nu sitter jag i soffan och gäspar. Skönt att jobba 8.30 - 17.15 till veckan, gillar de passen. Måste komma igång med träningen till veckan åh, är nästintill frisk så nu är det dags att tagga till igen! Får även myssällskap imorgon kväll. Tralalala. Natti natti. Puss 
.

♥ SKRIVET AV Foto av Julia Billing

Svar: Är det du själv som tagit bilderna? ^^ Jadå min helg har varit helt ok, hoppas din har varit bra! :)

DATUM: 2012-02-26 | TID: 22:00:34
BLOGG/HEMSIDA: http://photographsbyjulia.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Daniella Book

Jo allt är toppen med mig! okej härligt! Säg till när du följer mig, så lägger jag till dig då!:D kram!

DATUM: 2012-02-26 | TID: 22:56:40
BLOGG/HEMSIDA: http://daniellabooks.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?