nöjd tjej
DATUM: 2012-02-08 | TID: 23:14:17 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jag har just sett ett avsnitt av vampire diaries, tagit hand om disken och fått över The Edge till mobilen. 55 sekunder tog det ;] (Intern grej, de som fattar fattar) Nu tänkte jag svira om till pyjamas och krypa i säng. Middagen på jnvgs var riktigt nice. Matkoma delux. På vägen hem inhandlade jag det som skall bjudas på imorgon kväll för då kommer bästa tjejerna hit. Kommer bli riktigt mys Satsar på gymmet mellan 7 och 8 imorgon bitti. Här skall brännas fett! Nej sova var det ja.. Fan va livet är uuunderbart. Hörs imorgon bitti.
.
Bild sen -10. Oredigerad och tagen med min Casio Exilim H10

♥ SKRIVET AV Emma

Vilken fin frostig bild! :)

DATUM: 2012-02-12 | TID: 12:27:06
BLOGG/HEMSIDA: http://emmajjohanssson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?