torsdag kväll
DATUM: 2012-02-23 | TID: 22:08:56 | KATEGORI: New in

God kväll. Jag har just språkat i telefonen och innan det hade jag besök av fina Anna-Maria. Hon följde även med mig på promenad efter att jag slutat jobba för att hämta upp Harry Potter böcker som jag vunnit bud på :} Har även städat upp här hemma, diskat, vi har käkat toast och nu ska jag skura badrummet och sen slänga mig i säng. Börjar inte förens 9.15 imorgon och tänker inte göra om samma misstag som igår och lägga mig halv 10 för då ligger man vaken vid halv 5 tiden istället. :p Underbart med fredag imorgon btw, obeskrivligt. Jobbar till 18 och efter det ska jag och min fina laga nachos. Lördag vankas äventyr och shopping. OCH SÅ ÄRE LÖNING IMORGON! HUR AWESOME?! Just det, mycket!
.
En möjlig outfit imorgon.. :}




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?