torsdag
DATUM: 2012-02-02 | TID: 10:02:39 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Sitter på jobbet och har lite rast nu. Fryser och har ont i magen. Fail med träning imorse. Trötta tjejer. Nya tag imorgon bitti. Eller ikväll? En promenad vore nice. Synd på vädret bara. När kommer våren? Jag längtar. Jag är less på snö och kyla. En lång vår och sen sommar vore fint. Någon som håller med? Bokat biobiljetter till imorgon, mys mys och mys. Hoppas på att få sluta tidigare också så vi hinner simma och bubbla, mmhh. Längtar ihjäl mig ♥ Måste ta tag i maten också, stannat på samma vikt i flera veckor nu, varför händer i n g e n t i n g? Äta mindre eller träna mer. Antar att jag vet svaret. Vill att saker ska hända n u. Dags att avrunda, jag är trött. Längar till dagens lunch, kycklingfilé och sallad. Mums.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?