hej fredag
DATUM: 2012-01-20 | TID: 12:46:45 | KATEGORI: Vardagligt

Jag har nog bestämt mig ang telefonen. Men vill nog invänta tills till veckan så jag vet hur mycket jag får lön. Iiiihhh! Jag gör ju up budgetar på ett ungefär varje månad så.. Dock har det gått lite si och så med den föregående månaden. Haha. Hemma och käkar lunch nu. Kycklinghamburgare utan bröd med sallad. Gött. Lite chill nu innan jag ska tillbaka till jobbet igen. Igår kväll hade jag besök efter gymmet, därav den låga uppdateringen. Hiiiih. Bad, god mat, mys och fruktsallad Ikväll efter jobbet ska jag hem till familjen en sväng sen hem och göra mig iordning, dra till Elina och därefter till Jnvgs för firmafest. Italiensk buffé. Can't wait!
.
Icke bra tele som jag har nu. Inge spotify. Inge internet. Ingen kamera. Ingen telefonbank. BLÖH!

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; vet inte riktigt vad som händer än! Men dom har ju köpt ett nytt hus och ska flytta, vi har i alla fall sagt nej till att köpa detta hus! Så vi ska väl prata med dom och höra hur vi ska göra!

DATUM: 2012-01-20 | TID: 13:31:26
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Yohanna

Ska du svika ZTE? o_0



SV: Hehe ja han är riktigt charmig :)

DATUM: 2012-01-20 | TID: 20:17:38
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Emma

Köpte äntligen en halsring idag men är osäker på om den sitter så pass bra så att jag borde behålla den.

Vad tycker du?

Tacksam för din åsikt^^

DATUM: 2012-01-20 | TID: 20:51:49
BLOGG/HEMSIDA: http://emmaskytte.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?