Nystart!
DATUM: 2012-01-11 | TID: 22:32:51 | KATEGORI: Vardagligt

Hello! So far so good eller vad säger ni? Jag tänker dock ha kvar min gamla blogg ett litet tag iaf). Idag har varit en lång dag. Varit trött, haft ont i magen och huvudet, allmänt less. Fick dessutom jobba över en halvtimme. En glad överraskning efter jobbet dock för då fick jag middag hos mamma; nachos utan chips. Blev grönsaker, tacofärs och vitlökssås. Gott! Efter det kilade jag hem och tog hand om disken och efter det kom Jessica på besök :} Nu sitter jag i min hello kitty pyjamas med filt och tofflor och känner att humöret är påväg tillbaka. Det är okej att känna sig sur och allmänt less ibland. Anyway, imorgon är det torsdag och det känns väldigt bra! Styrketräning inplanerad vid 7 sen chill och sånt nice, kanske en rulle. Nej dags att borsta tänderna och sånt känner jag. Peppa mig inför jobb imorgon. Natti




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?