One lovely blog award
DATUM: 2012-01-22 | TID: 02:11:06 | KATEGORI: Vardagligt

Jag har fått ett Award ifrån min fina vän Malin :D

Här kommer mina 5 (3) bloggar som jag vill ge detta award :)
Elina: Min fina vän som jag beundrar för hennes motivation och styrka
Yohanna: Har en personlig blogg med vackra bilder och söta vovvar
Anna: Bor numer i Japan så checka in hennes blogg vetja, supercoolt!
Jessica: Barndomsvän som bloggar om lite allt möjligt :)
.
Det här hoppas jag skicka vidare:
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka
2. Skriva ner de 5 bloggarna som man vill lämna awarden vidare
till och låt dom veta genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare...




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?