söndag
DATUM: 2012-01-22 | TID: 09:32:08 | KATEGORI: Träning

GOD MORGON! Jag har sovit jättebra inatt. Drömde om ny telefon (eheheh) och att jag skulle flytta in i ett megahus i skogen. Spännande.. :} Nu sitter jag i soffan med träningskläderna på och väntar på att äggen ska bli klara. Efter det ska jag pallra mig till gymmet. Inte alltför peppad men det kommer väl. Idag blir det 60 minuters konditionträning. Känner att det är bra att blanda in det också. Går sakna men säkert neråt på vågen också, kanske var en bra idé att detoxa mot tillsatt socker ändå? Frågan är ju, vill jag börja med skiten igen sen? (Den frågan vet vi redan svaret på, HEJ LÖSGODIS ;3) Dags att äta nu. Bjuder på två högst oseriösa bilder. Deal with it. Ciao
.

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; ja visst går väl det att fixa...är väl bara hemma som vanligt jag!

DATUM: 2012-01-22 | TID: 09:39:47
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?