sunday
DATUM: 2012-01-29 | TID: 09:51:51 | KATEGORI:

God morgon! Söndag morgon och jag sitter under filten i soffan och har det allmänt lugnt och bra. Vi var i Sundsvall och birsta igår. Jag körde vilket var första gången för mig dit men det gick huur bra som helst. Ikeafrukost, ikealunch och en del shopping. Dock var vi så sulliga så vi missade att affärerna runt om stängde 17 så då hann vi inte på dom. Nåja, blir till att åka en till helg då alltså :] Var hemma runt 8 igen och då blev det chill och glass. Hade en oerhört onyttig fredag och lördag så idag blir det ingenting sånt. Hoppas Elina är på styrketräning för jag är superpepp! :D Blev lite träningskläder igår och lite småsaker, träningskläderna var väldigt nödvändiga och eftersom jag handlade på stadium så fick jag 20% rabatt, alltid lika trevligt :] Dessutom var byxorna i strl 36, och jag fick på mig dom. Nöööjd! Näe dags att fixa lite frukost kanske och sen se vad denna dag har att bjuda på.
.
Tänk, det blev en fika med fruktsmoothie
Tagen med min mobilkamera. Kommer bli lite mer såna bilder nu




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?