Finen helg
DATUM: 2012-07-22 | TID: 12:28:40 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Just tagit en liten paus i allt donande. Tvättdag idag. Hade först mysfrukost med min fina sen när han åkte började jag städa, tvätta och fixa potatissallad. Klockan 1 ska jag och Frida ut och springa sen ska jag vika tvätt, packa och göra iordning en fruktsallad. Blir potatissallad med grillad korv och marinerade champinjoner till middag och fruktsallad till efterrätt. Längtar! Innan middagen ska vi köra ett träningspass samt en powerwalk också. Busy day!
.
Igår blev det grillning, kubb och mys med massa fint folk på nore badstrand. Synd på vädret dock, så fort solen gick ned blev det jättekallt. Åkte hem vid 10 och då kollade jag och min älskling på film. Vi har sett två riktigt bra filmer denna helg; The marine som vi såg igår och Hunt to kill som vi såg i fredags. Rekommenderar båda två! Nu ska jag ner i tvättstugan igen. På återseende!
.
Bjuder på två bilder från Instagram. Heter Caloriine där ^^

♥ SKRIVET AV Malin

Sv; ja vi har flyttat till hybo, men det är bara tills vi hittar nå i Ljusdal!! Vi var ju tvungna att flytta ur huset nu i helgen helt plötsligt, så vi har i stort sätt igenstans att bo!!

DATUM: 2012-07-22 | TID: 21:35:20
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?