Härlig fredag och lördag!
DATUM: 2012-07-28 | TID: 12:37:11 | KATEGORI: Vardagligt

Hello! Härligt med lördag! Varma mackorna igår var supergoda. Matkoma deluxe! Vi kollade en sväng på film efter det sen kände jag att jag behövde vila på maten lite så vi ställde klockan.. men vaknade vid 11. Fasen. Vilka tröttisar vi är. Då var det bara att kliva upp, borsta tänderna och lägga sig igen. Haha.
.
Imorse vaknade vi relativt tidigt. Käkade frukost, kollade lite mer film och sen åkte har jag städat lite, handlat samt börjat på en glutenfri morotskaka. Har förberett allt för såg nyss att den skulle stå 60-70 minuter (!!!) i ugnen så då får det bli efter att jag varit med familjen till Flitiga Lisa. Tänkte kika efter getost där till ikväll då jag och S ska äta ost och kex ute i familjens stuga i Kölströmmen. Oooom vi hittar dit :3 Senare ikväll tänkte vi käka jordgubbar och vaniljglass. Ungefär så ser dagen ut, härligt!
.
Varma mackor. Hade fetaost och nån getost på min och han fick vanlig ost ^^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?