lovely monday
DATUM: 2012-07-30 | TID: 12:22:36 | KATEGORI: Vardagligt

Hello! Hade ont i magen när jag vaknade imorse men det gick tack och lov över under resan hem. Mår toppen i övrigt. Jobbar på för fullt nu och har lunch vid 13. Blir nog grekisk sallad i vanlig ordning. Ska även packa om väskan för åker tillbaka dit ikväll och ser ut som att jag får sluta vid 16 också så jag är där tidigare ^^ Hoppas på stavgång och springning ikväll. Igår kväll blev det styrketräning sen mys framför tv:n. Hoppas bränslepumpen dyker upp på onsdag förresten så jag får tillbaka min biiiiiiiiiil.
.
Bild från gymmet igår

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; nja det har stått stilla i ett par dagar nu, Tommy har varit ute och kört motorcykel i 2 dagar och jag är hemma hos mamma just nu. Men imorgon så ska vi börja plocka upp lite smått i lägenheten! men förhoppningsvis så blir vi inte så lång variga där....vill in på byn så fort som möjligt, iaf jag!

DATUM: 2012-07-30 | TID: 16:22:07
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?