My wednesday
DATUM: 2012-06-20 | TID: 22:07:43 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Sitter i soffan och har just lagt in räkningar för godkännande till imorgon, tycker det är så skönt att ha det klart :) Sjukligt trött eftersom jag varit vaken sen halv 5 men utöver det så mår jag riktigt bra. Magen krånglade lite tidigare idag dock, ibland känns det som att den kommer säga upp sig och lämna mig ;3 Nåja. Torsdag imorgon och sen väntar min första semester. Även om det bara är en vecka så känns det grymt nice alltså. Att vi sen har löning imorgon gör ju inte saken sämre, och jag har dessutom fått löneök. Awesome! Så ja, man kunde ju haft det värre ;) Till veckan planeras bla en tripp till sthlm sen får vi se om jag lyckas få håret fixat redan imorgon eller om det också får vänta till nästa vecka. För övrigt så har jag spenderat kvällen hos familjen. Fick skjutsa Mattias med ungar för att hämta hans andra bil i färila. Nästa gång ska vi hämta min bil ^^ Tur man inte har något behov av den nu. Nu står lite diskning på schemat sen blir det nog sängen.
.
 Anna bjöd på jordgubbar från tallåsen på jobbet idag, mums!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?