Saturday update
DATUM: 2012-06-30 | TID: 19:06:32 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Ligger i soffan hemma nu och mår lite sådär halvdåligt. Blämagen som krånglar igen. Idag hade jag först mysfrukost med min fina sen har jag varit barnvakt samt hjälpt familjen att packa och flytta. Dom håller på och flyttar till hus, skönt! Igår inhandlade vi stavar som skrivet samt lite annat smått och gott inför kommande helgs bravader. Kvällen avslutade vi med lite glass och sånt till Avatar, extended version. Mycket fin kväll ♥ Ikväll är jag bjuden på fest och tänkte väl kika dit en sväng senare nykter men annars blir det lugnt. Har en del städning att ta tag i här hemma också ;3 Imorgon bitti har jag tvättstugan i vanlig ordning sen blir det lite mer fix hos familjen sen träning och sånt ♥
.
Bild från när jag powerwalkade ett varv och sprang ett varv ^^ (4 km totalt)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?