kväller
DATUM: 2012-03-08 | TID: 22:17:46 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Frida har just gått och jag chillar i soffan. Till middag åt vi marinerad quornfilé, broccoligratäng, stekta grönsaker, sallad och rosécitronsås. MUMS! Sen dess har vi mest suttit i soffan, och jag har tagit hand om disken så nu slipper jag tänka på den också. Hade tanke på att lämna den till imorgon sen kände jag att näe. Nåja. Blir nog inte alltför sent ikväll, börjar 8.30 imorgon. Skönt! Slutar 18 och efter det börjar fredagsmyset. Längtar! Fick förresten visa leg när jag köpte nässpray på rasten idag, hur sjukt?

♥ SKRIVET AV Clara

Hej vilken fin blogg du har :) Allt bra med dig?

DATUM: 2012-03-09 | TID: 07:21:42
BLOGG/HEMSIDA: http://clarajo.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?