my sunday so far
DATUM: 2012-03-18 | TID: 12:11:34 | KATEGORI: Vardagligt

HEJ. Jag håller på och rensar här på förmiddagen. Ska ta ner halsdukar och mössor till källaren och så har jag lagt ut mer på FB köp och sälj. Så himla skönt med rensning. Har även hunnit med en god frukost och ett varv runt sjön med fina Mikaela. Lite blåsigt men annars väldigt bra promenadväder. Känner att jag verkligen verkligen ska komma igång med träningen till veckan. Abstinens! Ska även börja springa och åka inlines så fort dom sopat runt sjön. Måste tydligen införskaffa mig en hjälm också om jag ska åka inlines. Höhö.
-
- "Jag behöver ingen hjälm, jag har aldrig ramlat nångång".
- "Det är ju precis som att säga att du aldrig krockat och därför inte behöver säkerhetsbälte."
Smart Caroline.
-
Så hjälm it is. Helst en militärgrön. Blir lite mer rensning och städning nu sen får vi se vad som händer. Rätt skönt att inte ha några planer mer än lite mys på eftermiddagen/kvällen Handlat skulle jag gjort också. Får se vilken ordning allt sker i.
.

♥ SKRIVET AV ~ L I N N ~

Härligt!

jo det är bara bra :)

Görs då?

DATUM: 2012-03-18 | TID: 13:57:12
BLOGG/HEMSIDA: http://linnhahne.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Det är redan sopat runt sjön ;D Iallafall den bit jag gick igår, det är väl bara vägen dit som kanske är lite knepig ;)

DATUM: 2012-03-19 | TID: 11:39:30
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?