onsdag
DATUM: 2012-03-14 | TID: 19:50:44 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Sitter i soffan i vanlig ordning. Dock inte lika trött som föregående kvällar. Blev gröt efter jobbet med darl. Nu är jag dock ensam men jag trivs rätt bra själv också nuförtiden. Även om jag saknar ♥ Lurar på att göra antingen fruktsallad eller iordning lite korv. Får se vad jag är sugen på. Coop ska jag på också, lämna grejer som jag sålt på FB samt handla lite mat. Eller typ juice och soygurt i alla fall. Ny dator letar jag också. Får fnula vidare till nästa vecka eller nå. Har hittat två potentiella. Frågan är vad jag ska gå efter. Det jag vill ha eller det jag behöver? Dock himla roligt med nya tekniska saker. Ihihihi. För övrigt har det varit en okey dag. Haft huvudvärk men det var väl inget ovanligt. Vädret har varit bra förutom snön som föll där en sväng. Jobbet har gått okey. Typ så.
.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?