shopping
DATUM: 2012-03-25 | TID: 09:40:01 | KATEGORI: New in

Var i sundsvall igår och myste runt. Blev en del shopping som ni ser. Fick även med mig en micro, en stor spegel, en fotölj och lite annat smått och gott. Vi kom hem runt halv 10 så då slocknade vi ganska precis på en gång. Fredagen var superlugn, var så trött efter en jobbig arbetsvecka så vi hann med bad och kycklingtacos sen slockade vi innan 10. Idag vaknade jag redan vid 8 så då satte jag igång och packa upp alla grejer. Nu återstår dusch, fix, disk, dammsugning och torkning. Satsar även på en promenad och senare får jag besök Hoppas även jag får låna bil så jag kommer iväg på volleyboll ikväll vid 19. Över en månad sen jag var där. Buhu. Näe dags att sätta fart känner jag. Puss
.
Team sportia, stadium, lagerhaus, kicks, hm, gina tricot, make up store

♥ SKRIVET AV william

fin hjälm:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

DATUM: 2012-03-25 | TID: 09:54:31
BLOGG/HEMSIDA: http://funnyones.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?