sunday
DATUM: 2012-03-11 | TID: 20:31:52 | KATEGORI: Blommor/Natur

God kväll. Jag blev just solo igen och nu sitter jag i soffan och gäspar. Borde egentligen ta hand om disken men jag orkar inte. Vi har fått upp en rullgardin i mitt sovrum ikväll så det ska bli riktigt skönt att slippa vakna tidigt imorgon bitti bara för att det är ljust. Annars idag så fick jag först besök av fina Anna vid 9 imorse. Vi åt lite frukost och sen blåbärspaj sen tog vi en promenad runt sjön. Det var riktigt skönt. Därefter var jag på kalas nr 2 hos familjen. Kladdkaka istället för tårta idag men magen var då inge gladare för det. Mådde riktigt illa när jag kom hem därifrån och det är ju inte så svårt att gissa sig till varför så som jag har ätit denna helg. Usch. Blir nog inte många knop ikväll känner jag. Men jag gillar läget.
.

♥ SKRIVET AV Anonym

vill du följas via bloglovin?:d

DATUM: 2012-03-11 | TID: 21:34:27
BLOGG/HEMSIDA: http://www.nattstad.se/taangs
♥ SKRIVET AV Anonym

DAGENS BLOGG HOS MIG, skoj va :)?

Hade vart SKITSKOJ om du var med, hade gjort min dag! :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-5.html#comment

DATUM: 2012-03-11 | TID: 22:35:39



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?