beautiful nature
DATUM: 2012-05-14 | TID: 10:50:29 | KATEGORI: Blommor/Natur

Hello. Nöjd tjej trots att det är måndag och vädret är skit. I'm so in love ♥ Igår följde med S söderut. Blev middag, en åktur och mys. Hade ont i magen i slutet på dagen så det blev tidig sänggång. Imorse tog jag bussen vid 7 i vanlig ordning. Ganska skönt att kunna sova hela vägen. Slutar 18 idag och då åker jag iväg igen eftersom jag inte pallar träning ikväll pga träningsvärk i röven. Blir nog en promenad istället om vädret tillåter. Längtar till torsdag också för då ska jag få prova lite nya objektiv, spännande! För övrigt letar jag ny dator som jag tänkte inhandla när jag fyller år. (Mindre än en månad kvar, iih!!) Min dator går verkligen på sista versen nu ;3
.

♥ SKRIVET AV Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Oh vad då för objektiv? :)

DATUM: 2012-05-14 | TID: 22:47:30
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Tintin

Härligt med kärlek, den personen måste vara lyckligt lottad.

DATUM: 2012-05-14 | TID: 23:21:12



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?